Sunday, February 8, 2009

me today...

tiba2 saja aku teringat zaman study aku plak... maybe sebab nak pi alor star kot... tak taulah jadi ke tak... bestnya time study dulu... x de duit pun, ok aje.. x macam sekarang ni... dulu aku study kat ITTAR Alor Star.. Kedah. Aku masuk study pun dah lewat, masa tu umur aku 19 thn... yg blh pun sebab kwn baik aku la... dia yang nak aku sambung study... actually aku masuk form 6 kjp... tapi, time tu aku rasa susah sangat... coz sekolah jauh dari rumah, pastu aku ni x la rajin sangat nak baca buku..hehe.. tu yg berhenti form 6 tu... then aku kje kilang... masa kawan aku dapat tau yang aku dah berhenti form tu, dia marah sangat ngan aku, coz berhenti form 6 tak bagitau dia... huhu... mana la aku tau yang dia nak marah aku sampai camtu sekali... dia blh dapat tau pun dari adik aku, dia call coz nak ucap HAPPY BIRTHDAY kat aku... time dia call tu aku kje... esok tu, dia call aku... mula2 ok la dia cakap, wish birthday kat aku... pastu, pe lagi... kena brain wash la ngan dia... dia marah giler kat aku... huhu... hmm, aku ingat aku ngan die kawan biasa je... so, aku tak teringat la nak tanya dia dlu... kalau aku tau isi hati die, dah tentu aku minta pendapat dia dulu.. Apa nak buat, benda dah nak jadi... Pernah jugak aku jumpa dia kat Alor Star masa aku study dulu... Ada sekali tu, dia berlakon teater kat Alor Star, aku langsung x pernah tgk dia berlakon... so, aku memang tak lepas peluang... aku pegi gak tgk dia berlakon... walaupun jalan kat situ aku tak tau sangat... Tak la aku terkilan sangat... Bila aku datang kje kat Penang, aku pernah jugak la terjumpa dengan dia kat BJ complex... dia dengan makwe dia... Dah jadi bini dia pun la ni... Hmm, cukup sampai kat sini je cite ni... Malas nak ingat lagi dah... Selamat Tinggal Cinta...

No comments:

Post a Comment