Sunday, February 8, 2009



bestnya... dah sampai rumah... mandi2, rileks sambil dgr lagu... sambil tu surf tenet.. selalunya macam tu la rutin harian aku... hehe... kalau ada member ajak keluar, baru aku keluar... kalau x, macam ni la... layan je lagu, takpun... surf tenet sampai mata dah betul2 ngantuk baru tdo...hehe... kalau x, asal free time je mesti kepaLA otak aku ni nak berfikir... time tu, mulalah fikir macam2 yg buatkan kepala aku sakit sangat, tension sangat.. huhu... sebab tu la x leh ada banyak free time sgt... kalau cuti plak, selalunya aku memang x lekat kat umah... ada je tempat yang aku nak pegi... hehe... jalan2, cuci mata... cuci otak sekali... huhu... paling aku suka... jalan2 kat queensbay la... coz dekat je dgn rumah aku... lagipun kat situ aku lepak kat pantai, tu je la kje aku kalau tension... kalau aku cuti... hehe

No comments:

Post a Comment